Nemate još račun? Izradi novu

Postavke

Daljinska pomoć tvrtke Software Deals

Pomozite nam da softver je spreman za upotrebu u trenu.

Trebate li ručnu instalaciju ili aktiviranje naših proizvoda? Ovdje smo da vam pomognemo! Nedavno smo dodali novu uslugu za sve naše klijente – Software Deals Remote Help Daljinska pomoć tvrtke Software Deals. Zahvaljujući ovoj usluzi sada možemo aktivirati naš softver. Brzo, sigurno i jednostavno. I nakon što pripremimo vaš softver, odmah ga možete početi koristiti.

Skinuti aplikaciju Remote Help

Što je programska podrška za daljinsku pomoć?

To je u osnovi program koji će omogućiti našu visoko kvalificiranu korisničku podršku da vam pomognemo. Koristimo sigurnu aplikaciju TeamViewer koja nam omogućuje povezivanje s računalom i aktiviranje proizvoda koji ste kupili od nas. Svako računalo ili prijenosno računalo mogu imati određene postavke, što može otežati aktiviranje proizvoda. Zato sada imate mogućnost iskoristiti našu daljinsku pomoć.

Zašto je Remote Help sjajan način aktiviranja vašeg proizvoda?

  • To je brzo i jednostavno i omogućit će vam da počnete koristiti svoj proizvod što je prije moguće.
  • Jedino što trebate učiniti jest kontaktirati osobu iz naše klijentske podrške i pokrenuti aplikaciju TeamViewer. Odgovorna osoba će vam sve objasniti i odvest će vas kroz cijeli proces. Onda ćete samo sjediti i gledati ih kako aktiviraju proizvod za vas.
  • Naš stručni tim za podršku može riješiti probleme s aktivacijom u stvarnom vremenu.
  • Ako postoji problem s ključem proizvoda, odmah će se riješiti bez potrebe za ispunjavanjem bilo kakvih dokumenata zamjenskih zahtjeva.

Da li je sigurno?

  • Aplikacija TeamViewer, koju koristimo za povezivanje, implementira najvišu sigurnosnu standardu na svaki dio programa, pa će vaše računalo biti potpuno sigurno zaštićeno od početka do kraja.
  • Čitav je proces zabilježen, korak po korak. U slučaju potrebe, možemo pregledati snimku i provjeriti je li sve ispravno.
  • U bilo kojem trenutku možete pritisnuti tipku ESC kako biste odmah prekinuli trajnu vezu za daljinsku pomoć. To može biti korisno ako imate dolazni Skype poziv ili trebate neko vrijeme ostaviti računalo bez nadzora.
  • Vaš će se zaslon prikazati kao crn, ako postoje neke datoteke ili pokrenuti programi koje ne želite da ih vidimo, samo ih zatvorite prije početka veze.

Kako radi? (vodič korak po korak)

Pogledajmo kako funkcionira Daljinska pomoć i što se događa tijekom procesa.

Korak 1 – Preuzmite Software Deals Daljinska pomoć

Prije svega, morat ćete preuzeti prijenosnu verziju programa TeamViewer (Software Deals Remote Assistance). Nakon što ga preuzmete, jednostavno ga možete pokrenuti jer program ne zahtijeva instalaciju.

Da biste preuzeli program, kliknite ovdje: Software Deals Remote Help

Stranica bi trebala izgledati na donjoj slici i preuzimanje programa treba odmah započeti.

Korak 2 – Postavljanje veze s udaljenom pomoći

Nakon preuzimanja programa otvorite the ‘TeamViewerQS.exe’.

Odmah se pojavljuje mali prozor.

Za početak sigurne veze morat ćete podijeliti svoj ID broj s našom podrškom za korisnike.

Odgovorna osoba našeg tima za podršku povezat će se s računalom i početi aktivirati proizvod. Vaša pozadina za stolna računala će se pretvoriti u crno i moći ćemo vidjeti nešto slično ovome:

Korak 3 – Instalacija i aktiviranje proizvoda

Upotrijebili smo Office 2016 Home i Student kako bismo demonstrirali što se događa tijekom instalacije i aktivacije. Pretpostavimo da imate poteškoća s instalacijom programa na računalo. U tom ćemo slučaju ga instalirati za vas. Instalacijska datoteka je prilično velika, pa je najbolja opcija preuzeti prije nego što započne radnju s udaljenim pomoći.

Napomena: važno je preuzeti ispravnu verziju programa (ako ste kupili Office 2016, budite oprezni da ne preuzimate primjerice verziju 2013. godine jer ključ proizvoda ne bi funkcionirao). Preporučujemo i deinstaliranje programa Office 365 ako ga imate na računalu jer često ometa instalaciju drugih proizvoda Office.

Tekst LAPTOP-18LLT43M koji možete vidjeti u gornjem lijevom kutu jedinstveni je naziv koji je TeamViewer dodijelio vašem računalu. Ako bismo trebali provjeriti snimljeni videozapis sesije, to bi bio dokaz da je stvarno vaše računalo i nitko drugi.

Nakon dovršetka instalacijskog postupka, proizvod se može aktivirati.

Office 2016 (kao i starije verzije) može se aktivirati putem bilo koje od svojih aplikacija - bilo to Word, Excel, PowerPoint ili OneNote. Kada prvi put otvorite neki od programa Office pojavit će se prozor, koji će zahtijevati unošenje ključa proizvoda (vidi sliku iznad).

Odgovorna osoba iz naše podrške korisnicima unosi ključ. Postoje slučajevi kada ključ ne funkcionira, razlog tog problema može biti neusklađenost hardvera ili regionalna ograničenja, ali to se ne treba brinuti. Ako ova vrsta provjere ne uspije, pokušat ćemo tvz. aktivaciju preko telefona, a ako to i ne uspije, jednostavno ćemo unijeti još jedan ključ proizvoda tijekom radnje daljinskog pristupa. Osim toga, nećete morati ispuniti zamjenske zahtjeve, poslat ćemo vam novi certifikat nakon što uspješno potvrdite licencu vašeg proizvoda.

I to je sve! Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica vezanih uz daljinsku pomoć u softverskim ponudama, slobodno nas kontaktirajte putem ovog e-mail: info@software-deals.hr

Proizvod dodan u košaricu

Besplatna dostava i povrat novca od 30 dana