Nemate još račun? Izradi novu

Postavke

Office 2013 Professional

Office 2013 Professional
Slika je namijenjena samo ilustrativnoj svrsi, proizvod se isporučuje putem e-maila.
hr|upper
hrvatski i više od 10 drugih jezika
  • SI slovenski
  • RS srpski
  • HU madžarski
  • GB engleski
  • DE njemački
  • FR francuski
  • ES španjolski
  • PT portugalski
  • IT talijanski
  • EU +30 drugih jezika
Uštedite1 260,00 kn

Uštede se broje na temelju redovne tržišne cijene

Verzija:
Na lageru = dostava putem e-maila
1 079,00 kn 863,20 kn bez PDV-a
Besplatna dostava i povrat novca od 30 dana

Pakovanje sadrži

  • Elektronički certifikat o licenci
  • Instalacijska datoteka za preuzimanje
  • Potvrda o zakonitosti u skladu sa zakonima EU
  • Potvrda kupnje (faktura)

Zahtjevi sustava

Procesor: 1 GHz
Memorija: 1 GB RAM-a (32-bitni) ili 2 GB RAM-a (64-bitni)
Prostor na tvrdom disku: 3 GB
Grafika: DirectX 10 grafički procesor
Operacijski sustav: Windows 7, 8, 8.1 ili 10; Windows Server 2008 R2, 2012 ili 2012 R2


Office 2013 Professional

Izradite profesionalne dokumente i dijelite ih jednostavno i sigurno

Poznati paket Office ima mnogo korisnih funkcija koje Vam štede vrijeme i čiji izgled je bio dizajniran s akcentom na preglednost.

Programi paketa Office-a će Vam pomoći efikasnije raditi i brže komunicirati. Najvažnije novosti prije svega predstavljaju mogućnost spremanja datoteka u oblak i podršku rada na mobilnim uređajima. Spremanje datoteka u oblak sa uslugom SkyDrive Vam osigurava sigurno čuvanje Vaših datoteka i dostupnost s bilo kojeg mjesta.

Dapače, Cloud omogućava pristup ovim podacima i sa računala, mobitela ili tableta na kojima nije instaliran softver Microsoft Office.

Paket Office 2013 Professional sadrži aplikacije Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access i Publisher.

Što je novo?

Word će Vas iznenaditi sa trakom Design, u kojoj ćete formatirati tekst po želji. Isto tako se možete povezati sa drugim alatima i mogućnostima koje Vam Word nudi.

Excel se raširio za nove intuitivne alate, kao što je QuickAnalysis. Pomoći će Vam u pronalaženju odgovarajućih alata za obradu podataka. Osim toga Vam može pokazati, kako će dokument izgledati nakon promjena, tako da ćete znati da li zaista želite napraviti takvu promjenu.

PowerPoint se isto tako može ponositi tehničkim novitetima, koje će Vašu prezentaciju pomaknuti za nekoliko razina unaprijed. Svoju prezentaciju možete upravljati i sa touchsreen uređajem, što je sigurno mnogo zabavnije.

Sa OneNote možete mnogo brže i jednostavnije ubacivati podatke u aplikaciju. Dobar primjer je ubacivanje slika zaslona (Screenshot). Kako to mogu napraviti? Izaberite prizor, koji želite uslikati, uključite OneNote i pritisnite tipku ubaci → Printscreen. Kada zaslon pocrni i OneNote nestane izaberite mišom dio zaslona, koji želite sačuvati. Vaš izbor možete odmah nači u aplikaciji OneNote. Koristite touchscreen uređaj? Izaberite upravljanje dodirom i mišom.

Outlook će napraviti Vaše obrtništvo mnogo efikasnijim – upravljajte svojim sastancima on-line, uključite u svoje planove i vremensku prognozu i pratite kalendare svojih kolega i uštedite vrijeme i komunikaciju.

Access 2013 je alat za upravljanje bazom podataka. Aplikaciju možete koristiti za pregledanje i dijeljenje podataka u oblaku. Sa aplikacijom Access će Vaši podaci bit sigurno i centralizirano sačuvani uz mogućnost upravljanja istim.

Publisher 2013 uređivač teksta i grafike koji zna praviti posjetnice, formulare, prezentacije ili web stranice. Za pravljenje web stranica i prezentacija ne morate imati znanje jezika HTML ili programiranja. Sve se pravi u tekstaulnim poljima u koje ubacujete slike i tekst.

Proizvod dodan u košaricu

Besplatna dostava i povrat novca od 30 dana