Nemate još račun? Izradi novu

Postavke

Office 2013 Home and Business

Office 2013 Home and Business
Slika je namijenjena samo ilustrativnoj svrsi, proizvod se isporučuje putem e-maila.
hr|upper
hrvatski i više od 10 drugih jezika
  • SI slovenski
  • RS srpski
  • HU madžarski
  • GB engleski
  • DE njemački
  • FR francuski
  • ES španjolski
  • PT portugalski
  • IT talijanski
  • EU +30 drugih jezika
Verzija:
Na lageru = dostava putem e-maila
849,00 kn 679,20 kn bez PDV-a
Besplatna dostava i povrat novca od 30 dana

Pakovanje sadrži

  • Elektronički certifikat o licenci
  • Instalacijska datoteka za preuzimanje
  • Potvrda o zakonitosti u skladu sa zakonima EU
  • Potvrda kupnje (faktura)

Zahtjevi sustava

Procesor: 1 GHz
Memorija: 1 GB RAM-a (32-bitni) ili 2 GB RAM-a (64-bitni)
Prostor na tvrdom disku: 3 GB
Grafika: DirectX 10 grafički procesor
Operacijski sustav: Windows 7, 8, 8.1 ili 10; Windows Server 2008 R2, 2012 ili 2012 R2


Office 2013 Home and Business

Pristupite svojim dokumentima s bilo kojeg uređaja u bilo kojem trenutku

Office 2013 omogućava svim korisnicima pristup ka svim dokumentima bilo kada i sa bilo kojeg uređaja. Napravite si svoj Microsoft račun i radite bezbijedno na svojim projektima i sa uređaja, koje koristi više ljudi. Sve dokumente možete pohraniti ili podijeliti s drugima u sklopu online oblaka OneDrive.

Poboljšane aplikacije Word, Excel, PowerPoint, OneNote i Outlook će Vaš rad učiniti mnogo efikasnijim!

Koje nove pogodnosti vam Office 2013 Home and Business nudi?

Word će Vas iznenaditi sa trakom Design, u kojoj ćete formatirati tekst po želji. Isto tako se možete povezati sa drugim alatima i mogućnostima koje Vam Word nudi.

Excel se raširio za nove intuitivne alate, kao što je QuickAnalysis. Pomoći će Vam u pronalaženju odgovarajućih alata za obradu podataka. Osim toga Vam može pokazati, kako će dokument izgledati nakon promjena, tako da ćete znati da li zaista želite napraviti takvu promjenu.

PowerPoint se isto tako može ponositi tehničkim novitetima, koje će Vašu prezentaciju pomaknuti za nekoliko razina unaprijed. Svoju prezentaciju možete upravljati i sa touchsreen uređajem, što je sigurno mnogo zabavnije.

Sa OneNote možete mnogo brže i jednostavnije ubacivati podatke u aplikaciju. Dobar primjer je ubacivanje slika zaslona (Screenshot). Kako to mogu napraviti? Izaberite prizor, koji želite uslikati, uključite OneNote i pritisnite tipku ubaci → Printscreen. Kada zaslon pocrni i OneNote nestane izaberite mišom dio zaslona, koji želite sačuvati. Vaš izbor možete odmah nači u aplikaciji OneNote. Koristite touchscreen uređaj? Izaberite upravljanje dodirom i mišom.

Outlook će napraviti Vaše obrtništvo mnogo efikasnijim – upravljajte svojim sastancima on-line, uključite u svoje planove i vremensku prognozu i pratite kalendare svojih kolega i uštedite vrijeme i komunikaciju.

Proizvod dodan u košaricu

Besplatna dostava i povrat novca od 30 dana